• All Categories
Quick Search
Español RSS

PEDIDO NO RECIBIDO [Copy the Link]

1#
Mi pedido FPGZF9MMXKEY , pagado el dia 30/3/2014, y según Focal Price enviado el 31/3/2014, todavía no se ha recibido.
Después de varios mensajes que me reenvian al RMA, intento llevarlo a cabo, pero me dice que no han transcurrido todavía 7 dias.
Como ya estoy harto, o bien me devuelven el dinero, o me reenvian mi pedido con carcater urgente, o pongo una denuncia ante la policía por robo y estafa. Ya estoy harto de perder el tiempo con ustedes. No he visto peor servicio, y pienso poner publicidad de su mal servicio y total engaño si esto no se soluciona rápidamente.
2#

Reply 1# krahuer post

I'm very sorry to hear your tablet hasn't arrived yet and I can certainly understand the disappointment you feel now.

I have tracked it for you and below is the tracking info:
Barcode number: BLVS1376000000021077
Local barcode:
Date - TimePlaceStatus

08-04-2014 16:53:00

Your shipment has arrived at the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.

08-04-2014 05:56:04

Your shipment has been sorted and has been shipped to the country of destination.

02-04-2014 13:00:00

Your shipment has arrived at the airport of the country of departure.

02-04-2014 00:01:00

Your shipment has left the sender.

01-04-2014 04:55:20

Your shipment was announced by the shipper for shipment.

The tracking information shows it has reched to your country on April 8, but for some reasons ( may be due to the incomplete shipping address) it is delayed in transit. Would you kindly please contact your local post to check the real problem?

If you still can't find it in your local post, please feel free to contact us. Please rest assured that we will offer you a solution.

Thank you!
3#

En mi oficina postal no han recibido ningún paquete.
Si en un plazo de una semana no he recibido una respuesta satisfactoria, pondré la denuncia a la policía.
He intentado poner una RMA, pero me dice que deben transcurrir 7 dias.
Debe tener un error, pues han pasado 45 dias.
Y dicen en la misma web que si en un plazo de dos meses no han recibido una RMA, darán el pedido por entregado.
¿Por eso no permiten que se ponga? ¿Para que caduque el plazo de derecho a reclamar?
Agotado el plazo de una semana, y tambien agotada mi paciencia, podnré denuncia por robo y estafa ante la policiía de mi pais.
Y haré publicidad de ustades en ebay y todas las demas páginas web acerca de su forma de estafar, engañar y robar a la gente.
last editkrahuer edited on 2014-05-17 18:34:18
4#

Ante el silencio como respuesta, procedo con fecha de hoy a DENUNCIAR a FOCAL PRICE  (CHIANG NETWORK TECHNOLOGYY CO. ) por robo y estafa, ante la policía  de Barcelona (España).
5#

Reply 4# krahuer post

Sorry for the inconvenience and please rest assured that we will solve your problem .

In this case, it must be delayed or lost in transit.  Shall we resend it to you or issue a refund to your account or offer you a coupon for your future order? Which one do you prefer? We will do as you wish.

However, if you receive the *** package later, please kindly refuse it, inform us to cancel the coupon or repay the money to us at our PayPal account:focalprice@gmail.com.

Your understanding will be appreciated and we’re looking forward to hear from you A.S.A.P.
6#

Vuelvan a enviar el pedido. Cuando lo haya recibido, retiraré la denuncia.
7#

Reply 6# krahuer post

Hi, krahuer, if you want us to resend it to you,  would you kindly please make a new unpaid order including the items?

Making the unpaid order is the same as making the normal order just without payment step:

The process is as follows:1. Log in www.focalprice.com2. Search the product you want.3. Click "Add to cart".4. Click “Check out with PayPal”.(Please remember not pay)5.Go out the Pay Pal page6. Check the “Order List” and unpaid order ID.

After you make it please offer us the new order Id.

Thank you!

last editHaixia_wu edited on 2014-05-29 00:55:43
8#

Les he vuelto a hacer el pedido, y por duplicado, para que no lo pierdan de nuevo.
Asi que envien el pedido lo antes posible.
No quiero recibir mas excusas, ni mas medios para hacerme perder el tiempo.
la denuncia por robo y estafa no será retirada hasta que no haya recibido mi pedido.
Los trámites para enviarme el pedido deben hacerlos ustedes. Ya me han hecho perder mucho el tiempo y mi dinero.
9#

Reply 8# krahuer post

hi, krahuer, please rest assured that i have changed the order FPTZFG4Y4K3Z into paid status. Please kindly share us a little time to process this order and we will ship it to you ASAP.

Thank you!
10#

yo compre el 15 de julio del 2015 238 dolares, y se quedaron con mi dinero, no quieren devolverme y solo envian pedidos al azar y a otros les roban.
no recomiendo esta pagina.