• All Categories
Quick Search
Español RSS

Cancelación de un pedido [Copy the Link]

1#
Buenas. Dado a que estoy un poco nervioso e impaciente, me gustaría saber un par de cosillas que a ver si me pueden contestar.
Hace dos días hice un pedido de un móvil en Focalprice. La cosa es que lo he pensado mejor y ya no quiero adquirir el producto. He escrito hasta tres mensajes desde la página explicando esto mismo, pero no he recibido contestación alguna... Recientemente también he enviado un mensaje a "livehelp@focalprice.com" para ver si así me contestan.

Mi pregunta es, ¿es normal que se demoren tanto en contestar? ¿Se podrá cancelar el pedido sin problemas y no perderé dinero alguno?

Por favor, no dejen de contestar.
2#

PESADILLA SIN FIN :

La cancelacion de un pedido una vez el elemento esta en trayecto : ( embalaje)  conlleva una serie detraumatismos  Empezando con el banco al cual haces la consignacion :  Si es por tarjeta de credito te puede llevar hasta
dos meses el reembolso  del dinero:
ES MUY IMPORTANTE NO DAR ESE CLIC HASTA NO ESTAR COMPLETAMENTE SEGURO DE TODOS LOS RIESGOS
QUE SE CORREN EN UNA COMPRA POR INTERNET:
Cabe anotar que focal price  es una de las top five paginas en cuanto a responsabilidad con el cliente:
ESTO PUEDE MEJORAR:
Por lo pronto es mejor llenarse de paciencia  y muy seguramente ya tendras noticias del staf de focal price:
                             saludos :
3#

Reply 1# jprecreativo post

hi, jprecreativo, sorry for the late reply, as we had a holiday for the Tomb-Sweeping Day.

Please rest assured that the order FPGZA00VYXT2 has been canceled. We will arrange the refund ASAP. Would you kindly please check your paypal account and confirm it 1-3 days later?

Kindly let me know if you need any further assistance.

Best wishes
last editHaixia_wu edited on 2015-04-08 20:52:55
4#

He de decir que se han portado como deben, sobre una semana y media después de hablar con atención al cliente se ha ingresado el reembolso en mi cuenta de PayPal. Teniendo en cuenta que PayPal retiene los reembolsos unos 6 - 10 días, Focal Price no se ha demorado demasiado en solucionar mi consulta.

Gracias otra vez.
5#

Reply 4# jprecreativo post

hi, jprecreativo, glad to hear that your problem has been solved.

Kindly let me know if you need any further assistance.

Best wishes
6#

Hello friends FocalPrice :

I am very concerned because I have not received  my order FocalPrice Order ID FPTZZF413IT9. I have not received information whatsoever about it , I haven sending message about the following of my order but I do not get any answer . I have been sending a lot of messages asking for a response, but I have not received a response. People in chat from FocalPrice argued that it was the new year , but the Chinese New Year is over now. I asked for a refund of my money and again there was no answer .

I copy this message to Paypal to get knowledge of all this information to make a precedent of what is happening in written mode. I hope my refund . Thanks anyway. Best regards.
7#

Refund Order ID FPTZZF413IT9

Reply 5# Haixia_wu post

Hello friends FocalPrice :
I am very concerned because I have not received  my order FocalPrice Order ID FPTZZF413IT9. I have not received information whatsoever about it , I haven sending message about the following of my order but I do not get any answer . I have been sending a lot of messages asking for a response, but I have not received a response. People in chat from FocalPrice argued that it was the new year , but the Chinese New Year is over now. I asked for a refund of my money and again there was no answer .

I copy this message to Paypal to get knowledge of all this information to make a precedent of what is happening in written mode. I hope my refund . Thanks anyway. Best regards.